Καλό είναι να θυμόμαστε ότι τα φυσικά προϊόντα δεν θεραπεύουν από μόνα τους, αλλά δίνοντας χρήσιμα συστατικά στον οργανισμό τον βοηθάν να κινητοποιήσει τις δικές του αυτοθεραπευτικές δυνάμεις. Οπότε, τα προϊόντα που αναφέρονται δεν προορίζονται να διαγνώσουν, κατευνάσουν, θεραπεύσουν ή αναστείλουν μια συγκεκριμένη ασθένεια, ή μια κατηγορία ασθενειών. Θα πρέπει να συμβουλεύεστε τον οικογενειακό σας γιατρό, εάν αντιμετωπίζετε κάποιο ιατρικό πρόβλημα.

Τετάρτη, 18 Αυγούστου 2010

Συμβουλές για αποτελεσματικότερη απώλεια βάρους

Ψωνίζετε έξυπνα

  • Γεμίστε το καρότσι σας με λαχανικά, φρούτα, δημητριακά (ζυμαρικά, ρύζι), ψωμί και νιφάδες δημητριακών για το πρωινό.
  • Μάθετε να διαβάζετε τις ετικέτες των τροφίμων – διαλέξτε τροφές που δεν περιέχουν συντηρητικά. Όσο πιο φυσικές τόσο καλύτερα. Με λιγότερη επεξεργασία.
  • Χρησιμοποιείτε λίστες για τα ψώνια.
  • Προσπαθήστε να μην ψωνίζετε όταν είστε πεινασμένοι.

Μαγειρέψτε έξυπνα

  • Χρησιμοποιήστε λιγότερα μαγειρικά λάδια – χρησιμοποιήστε αντικολλητικά σκεύη.
  • Ψήστε στο φούρνο, στη σχάρα, σοτάρετε με ελάχιστο λάδι. ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΟ ΤΗΓΑΝΙΣΜΑ.
  • Χρησιμοποιήστε λιγότερο κρεμώδη ντρέσινγκ ή σάλτσες.
  • Μη μαγειρεύετε περισσότερο από ότι χρειάζεστε.

Τρώτε έξυπνα

  • Τρώτε τουλάχιστον 3 γεύματα κάθε μέρα.
  • Τρώτε πρωινό κάθε μέρα. Οι θερμίδες που λαμβάνετε καταναλώνονται γρήγορα και σας βοηθάει να μην πεινάσετε πολύ μέχρι το μεσημέρι.
  • Προσπαθήστε να μασάτε καλά την τροφή σας.
  • Αρχίζετε τα γεύματά σας με μία σούπα και/ή σαλάτα. Αυτά θα σας χορτάσουν.
  • Προσέξτε το μέγεθος των μερίδων – χρησιμοποιήστε μικρότερο πιάτο.
  • Αποφεύγετε το δεύτερο πιάτο. Το μυαλό σας χρειάζεται κάποιο χρόνο για να αναγνωρίσει ότι το στομάχι σας είναι γεμάτο.
  • Τρώτε αργά. Μην καταβροχθίζετε βιαστικά τα γεύματά σας.
  • Καθαρίστε το τραπέζι μετά το γεύμα, για να αποφύγετε να «τσιμπάτε» τα υπολείμματα.

Όταν τρώτε έξω

  • Σαλάτα: Επιλέξτε ντρέσινγκ με βάση το ξύδι.
  • Ψωμί: Αποφύγετε το λευκό, επιλέξτε ψωμί ολικής άλεσης.
  • Κρέας: Γενικώς ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ!
  • Ψάρι: Αποφύγετε το λάδι, χρησιμοποιήστε λεμόνι.
  • Ζυμαρικά: Επιλέξτε ζυμαρικά χωρίς κρέας (χωρίς ζαμπόν, μπέικον κ.λπ.) και αποφύγετε τις άσπρες σάλτσες.
  • Λαχανικά: Φάτε όσα θέλετε, χωρίς όμως σάλτσα.
  • Γλυκό: Φρέσκα φρούτα είναι άριστη επιλογή.
  • Καφές – Τσάι: Τσάι.


Πρακτικές ιδέες

  • Πάντα να έχετε εύκαιρα ένα ζευγάρι παπούτσια για περπάτημα ή αθλητικά.
  • Περπατήστε. Είναι η καλύτερη άσκηση.
  • Αν χρησιμοποιείτε το λεωφορείο κατεβείτε μια στάση πριν τον προορισμό σας.
  • Χρησιμοποιήστε τις σκάλες, όχι το ασανσέρ.
  • Οι δουλειές του σπιτιού είναι μια εξαιρετική άσκηση.
  • Περιορίστε το χρόνο της τηλεόρασης.
  • Κάντε μια βόλτα μόνος/η σας ή παρακινήστε κάποιον να έρθει μαζί σας.
  • Καθημερινά (ή όσο πιο συχνά γίνεται) ορίστε ένα χρόνο για άσκηση. Ο χρόνος αυτός είναι δικός σας. Διασκεδάστε τον.
  • Πλύνετε το αυτοκίνητό σας. Είναι μια θαυμάσια άσκηση.
  • Περιποιηθείτε τον κήπο σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου